Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

Που είναι οι μύγες;

Παρατήρησα ότι δεν υπάρχουν μύγες. Ούτε κουνούπια. Έτσι, μπορείς να αφήνεις το παράθυρο ανοικτό για ώρα χωρίς να εισβάλλουν ανεπιθύμητα πετούμενα. Αναρρωτιέμαι αν οι ντόπιοι παρατηρούν την απουσία τους. Ακόμα και στις πλατείες που στις γιορτές στοιβάζουν τα όστρακα έξω από τα εστιατόρια, οι μύγες λάμπουν δια της απουσίας τους.

Πριν δύο μήνες, που ήμουν πάλι εδώ, είχα δει ένα κουνούπι. Καθόταν ήσυχο ήσυχο σε μια βιτρίνα. Το παρατήρησα για ένα δίλεπτο και το άφησα να ζήσει, από μια αίσθηση ιπποτισμού και υπόγειας σύνδεσης, μάλλον λόγω της καταγωγής μου. Επανέφερε γνωστές αναμνήσεις.

Φαντάζομαι τα έντομα μαζεμένα όλα μαζί σε μυστικό σημείο να συνομωτούν ενάντια στους ανθρώπους. Ελπίζω την ώρα της κρίσης το εν λόγω κουνούπι να δείξει ανάλογο συναισθηματισμό αν με συναντήσει.

Τι αμερικανιά.

3 σχόλια:

Παράξενος Ελκυστής είπε...

Νομίζω προκαλείς τη μοίρα σου αν θεωρείς ότι σου λείπουν τα κουνούπια!Δεν θα σου βγει σε καλό!!!
Καλώς μας επέστρεψες!!!

Algernon resurrected είπε...

Γεια!
Βασικά δική σου ιδέα ήταν, αν θυμάσαι, και είπα να δοκιμάσω. Άλλωστε η αρχική ιδέα του blog είναι το ημερολόγιο, και ταιριάζει με την περίπτωσή μου τώρα που ξενιτεύτηκα.

Hypocrite lecteur είπε...

Ωχ! Η ιδέαα ότι συνομωτούν τα κουνούπια εναντίον μας δε μου είχε περάσει από το μυαλό!

Γαμώτο πάλι εφιάλτες θα έχω...